İADE ŞARTLARI

This Agreement was last modified on 18 February 2016.

İade ve Değişim

 

İade İşlemleri

Hamaha.com.tr’den aldığınız ürünü iade etmek istemeniz durumunda, faturası ile birlikte 7 gün içerisinde anlaşmalı olduğumuz MNG Anlaşma Kodu 385318232 veya Aras Kargo Anlaşma Kodu 170 064 431 1214 aracılığıyla karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.

İade edeceğiniz ürün, eksiksiz, orijinal faturasıyla, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle fatura üzerinde belirtilen adrese tam ve eksiksiz olarak gönderilmelidir. Ürünün etiketi ve varsa aksesuarları kargo paketinin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır. İade işlemleriniz tamamlandığında mail yolu ile ya da telefon ile tarafınıza bilgilendirme yapılır. Firmamızdan kaynaklı bir problem olmadığı sürece ( defolu, kusurlu, hatalı ürün ) iade ve değişim işlemlerinde kargo ücreti göndericiye aittir.

Değişim İşlemleri

Hamaha.com.tr’den aldığınız ürünü değiştirmek istemeniz durumunda, faturası ile birlikte anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo aracılığıyla karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Değişim ürününüzü bize anlaşmalı olduğumuz durumunda, faturası ile birlikte 7 gün içerisinde anlaşmalı olduğumuz MNG Anlaşma Kodu 385318232 veya Aras kargo 170 064 421 1214 Anlaşmalı Kod İle ücretsiz olarak gönderirsiniz fakat değişimden sonra size gönderilen ürünün kargo ücreti tarafınıza aittir. 

Değişim için göndereceğiniz ürünün, eksiksiz, orijinal faturasıyla, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle fatura üzerinde belirtilen adrese tam ve eksiksiz olarak gönderilmelidir. Ürünün etiketi ve varsa aksesuarları kargo paketinin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır. Kampanyalı ürünlerde iade ve değişim yapılmamaktadır.

Ayıplı Malın İadesi

Üründen kaynaklanan herhangi bir sorundan dolayı müşteri, malın teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa, ürünü iade etme, ücretsiz kargo, ücretsiz değişim ya da ücretsiz onarım haklarına sahiptir.”.Ayıplı Mal bildiriminde bulunarak yukarıda belirtilen haklardan faydalanmak için;Müşteri, 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunmalıdır.Ayıplı Mal bildiriminde, ürünün imalatçısı düzenlenen bir raporla kullanım hatasının bulunup bulunmadığı belirlenir. Kullanıcı hatasının olduğu tespit edilirse, müşteri, haklardan faydalanamaz.